Samsung HMX-H 200 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HMX-H 200 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

mvherlaar 20-05-2011
Geschreven voor: Samsung HMX-H 200 zwart

mooi zuiver geluid, zeer scherp beeld (moest wel een mini-HDMI kabel apart kopen)verder heel gemakkelijk

ARS 26-03-2011
Geschreven voor: Samsung HMX-H 200 zwart

Een full HD camera die het heel goed doet. Niks geen sluittoon. En dat voor die prijs. Daar koop je bij geen ander merk zo'n camera voor met full HD. Ben er heel blij mee. Alleen de software start niet op bij aansluiten op de computer, maar dat komt misschien dat het windows 7 64 bits is. Ik haal het kaartje er gewoon uit en stop die in mijn PC. Werkt veel makkelijker. Mooi apparaat voor dat geld.

JanRBilthoven 26-02-2011
Geschreven voor: Samsung HMX-H 200 zwart

Ik heb de camera nou 2 weken in bezit en, in tegenstelling tot een aantal mensen die hier ook een review geplaatst hebben, ben ik zeer tevreden en vind het echt een aanrader! over de hoge fluittoon waarover hier in een review wordt gesproken kan ik kort zijn, die is er (bij mij) niet, geen last van.
Over de "slechte beeldkwaliteit" kan ik ook kort zijn. Ik vindt het beeld ongelovelijk scherp en heeft practige kleuren. Vooral als je in de "Smart-auto mode" filmt. In deze modus past hij zlef de beste instellingen toe voor de belichting en focus onder andere. Ik ga nog aan de slag om de beelden zo "full HD" mogelijk op een zilver schijfje te krijgen. Met de camera rechtstreeks op de TV aangesloten is het beeld en geluid werkelijk fantastisch! Ook bij weinig licht gemaakte opnames hebben mij verbaast, wat een prima kwaliteit.
Dat je er een SD kaartje bij moet kopen vindt ik geen nadeel, want dat moet bij de meeste cameras.

Gorterp 28-12-2010
Geschreven voor: Samsung HMX-H 200 zwart

Mooi apparaatje, om vakantie filmpjes mee te maken en thuis van de kinderen.
Het beeld kwaliteit is erg mooi vooral overdag, als je zelf een beetje met de instellingen speel ook s'avonds en in de nacht.
Als je hem aansluit op je computer gaat het lekker simpel in de camera zit software ingebouwd wat direct (na goed keuring van jou) start, en in dat programma kan je je films aanpassen en uploaden naar een x aantal site waaronder youtube en dat werkt perfect.
Heb nog niet geprobeerd om de films op een dvd te branden hoeft ook niet bij mij ik gebruik een mediahub waar alle files opgaan.

Voordelen:

Mooi klein. (maar dit kan ook gezien worden als een nadeel dat het te klein is)
Mooi design.
Perfecte beeld kwaliteit.
Erg eenvoudig.
Prijs/kwaliteit.
Batterij duur (+/- 200min)

Nadelen:

Kan te klein zijn voor sommige mensen, maar het is ook even wennen.
eiste best wat van je computer als je het heb aangesloten.
geen mini hdmi kabel er bij inbegrepen.
en dat je nog een sd-kaarje er bij moet kopen.

Cor123 15-12-2010
Geschreven voor: Samsung HMX-H 200 zwart

Uiteindelijk deze camera gekocht. Het was een keuze tussen de Samsung HMX H200 en de Panasonic HDC SD60. Beide camera's heb ik tegelijk in huis gehad en dus goed kunnen vergelijken. Beide camera's doen niet veel voor elkaar onder. De Samsung kan handmatig wat minder instellen maar dat is voor mij als vakantie- en feest filmer uitstekend. Daarbij is de lens van de Samsung van een gerenomeerd merk. Ook het laden van de accu gaat gemakkelijker, laadt ook wanneer de camera via usb met de PC is verbonden!!! Prima tevreden over deze Samsung en aanzienlijk goedkoper. Een Toppertje!!

Retlaw67 16-05-2010
Geschreven voor: Samsung HMX-H 200 zwart

Deze Samsung werd warm aanbevolen door mijn dealer, ik wilde eigenlijk een JVC kopen, maar op advies van de verkoper nam ik toch deze camera.
U kent het wel, verjaardag van je zoontje komt er aan, er is geen tijd en je moet op deskundig advies vertrouwen.
Na een enorme tijd gehannes lukte het uiteindelijk een DVD te branden met een filmpje die wij als proef hadden gemaakt.
Het resultaat werd terug gekeken op het scherm van de Mac en een van de laatste generaties KURO plasma TVs.
Het resultaat: Bedroevend!
Als er Razzi's voor camcorders uitgedeeld mochten worden dan krijgt deze Samsung er een.
Ze beweren dat deze camera goed werkt onder slechte lichtomstandigheden, maar het lukt niet eens om een goede beeldkwaliteit te produceren onder de beste licht omstandigheden.
Vol ongeloof ga je dan toch maar even de reviews op het net lezen en dan blijkt dat Samsung je ook nog eens bedriegt met de bewering dat hun camera de volle HD standaard heeft.

Kortom, wil je jezelf een enorme teleurstelling besparen, koop dan een andere camera.